joi, 1 aprilie 2010

Sa nu uitam sa iubim...
Mai stii cum e sa fii imbatata de fericire? Sa simti dulceata dragostei ca pe gustul magiunului furat din camara bunicii cand erai de-o schioapa? Mai stii cum e sa fii flamanda de imbratisarile iubitului, sa vrei sa ii simti mainile parca special facute pentru a te mangaia? Sa nu obosesti sarutandu-l? Sunt sigura ca stii cum e... Dar cand i-ai spus ultima oara iubitului "Te iubesc!"?

Imi amintesc de cuvintele Ioanei, asezate cu grija pe o foaie de hartie, destinate iubitului sau, din care spicuiesc: "Iti amintesti cand mi-ai ridicat privirea din pamant, cand mi-ai descretit fruntea, mi-ai sters lacrimile si mi-ai privit chipul? Era o zi frumoasa de primavara si eram impreuna pe strazile vechi ale Sighisoarei... Mi-ai luat mana rece si tremuranda in mana ta calda, protectoare si impreuna am plecat cu capul in nori in viata. Iti amintesti cand mi-ai spus ca si atunci cand dorm te iubesc? Mi-ai spus ca iubirea se vede pe chipul meu, atunci cand te strang in brate si nu vreau sa iti dau drumul pana la prima raza de soare."

Acestea sunt vorbele pe care ea i le rosteste lui Mihai in fiecare zi de primavara, pentru ca este anotimpul in care s-au indragostit. "Asta nu inseamna ca in restul anului nu il mai iubesc; de cand l-am cunoscut, totul in jurul meu a prins viata si parca tot ce ma inconjoara imi inspira fericire. Ne facem declaratii de dragoste in fiecare dimineata si seara", mai spune Ioana.

Scopul lui Marius este sa iubeasca "complet" o persoana. "Fara menajamente, fara sa imi fie rusine sa spun atunci cand simt ca o iubesc, sa fiu puternic si sa spun ca vreau sa munt muntii din loc, numai sa fim impreuna. In opinia mea, daca nu faci asta, daca nu vrei sa faci parte din acest univers fabulos al iubirii, degeaba mai traiesti. Ultima declaratie de dragoste? A fost ieri, cand i-am zis iubitei ca ea este 'caldura care topeste totul inlauntrul meu'. Ne spunem cuvinte dragastoase in fiecare zi, chiar si atunci cand ne mai certam. Atunci cand simti, trebuie sa spui. In dragoste nu trebuie sa astepti sa faca primul pas celalalt", marturiseste Marius.

"'Nu vreau decat sa iti simt obrajii arzand in palmele mele reci', aceasta mi s-a parut cea mai frumoasa declaratie pe care mi-a facut-o, pana acum, Liviu, iubitul meu. Mie imi place sa ii las biletele, mici declaratii de dragoste, peste tot. Ultima oara, adica ieri, i-am umplut laptopul cu postituri cu mesaje de dragoste, iar cand a ajuns la job, colegii au inceput sa rada. Asta e, cand iubesti faci tot felul de nebunii", este de parere Ana.

Ca veni vorba de nebunii, si Cristina a facut o declaratie de dragoste iesita din comun. A strabatut cateva mii de kilometri pentru a fi langa iubitul ei. L-a cunoscut pe Javier la Brasov, iar dupa 3 luni de convorbiri la telefon si pe internet, a plecat sa-i fie alaturi in Spania. "Para siempre", spune ea. "Nu eram genul de persoana care sa faca astfel de 'declaratii', dar dragostea schimba totul. Asta am simtit si asta am facut. Nu m-am gandit o clipa ca voi da gres. Sunt fericita cum nu am crezut vreodata ca voi fi! In dragoste, declaratiile se fac atunci cand simti, nu suporta amanare", imi spune Cristina, care i-a declarat iubirea lui Javier, fara a sta pe ganduri. Ce declaratie de dragoste mai frumoasa poate fi decat aceasta?

Intr-o dimineata de primavara, cand te rostogolesti in asternuturile calde inca, simti cum se apropie de urechea ta si auzi cum iti sopteste, intre vis si visare: "Ia-ma in brate. Te iubesc atat de mult...". Simti cum fericirea ta incepe acum...

Iubirea trebuie sarbatorita in fiecare clipa a existentei noastre si nu intr-o zi anume. O declaratie de dragoste poate fi rostita in cuvinte sau fapte, important e sa nu ne infranam sau sa uitam sa simtim, sa traim, sa ne iubim si sa aratam asta.

Scrisori sau declaratii verbale de dragoste, sms-uri pline de iubire, fugi nebune pana la capatul pamantului, flamanda sa descoperi dragostea, sa simti roua calda si parfumata a sentimentului fara de care nu am fi pe acest pamant - in mod sigur dragostea scoate din tine cele mai frumoase gesturi...

Oare cum ar arata viata ta daca ai uita sa faci aceste gesturi, daca ai uita sa iubesti, daca nu te-ai mai bucura ca o avara de dragoste, daca nu ai avea habar cum e sa saruti sau cum e sa fii sarutata? Nu trebuie sa uiti sa iubesti, nu trebuie sa uiti sa faci declaratii de dragoste, pentru ca viata ta, fercirea ta inseamna iubire...



Tu cand ai facut ultima data o declaratie de dragoste?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu