marți, 9 martie 2010

Ce il innebuneste la tine?
De curand, am citit "Totul despre inteligenta sexuala" de Kim Cattrall si trebuie sa recunosc ca am reusit sa dezleg o serie de mistere referitoare la relatii amoroase sau pur sexuale, dorinta, excitare, fantezii sexuale, dar si despre mesajele pe care femeile le transmit barbatilor, chiar si printr-o simpla clipire.

In genere, barbatii se declara "iubitori de picioare, funduri si/sau sani" si foarte multi pot descrie, foarte amanuntit, ce parte a trupului feminin prefera.

Iata ce mi-au impartasit cativa barbati care au alte preferinte in materie de femei:



"Cand privirea ucide"...


Am un prieten care imi spune ca face "colectie de ochi". De fapt, realizeaza un album cu poze ale femeilor "foarte apropiate" care au cei mai frumosi ochi. "Privirea este foarte importanta. Ma innebunesc femeile cu ochi frumosi, ochi care imi transmit ceva: bucurie, tristete, ingrijorare, ceva, orice... Cand ma uit la iubita mea, imi doresc sa simt ceva, sa imi vorbeasca doar uitandu-se la mine, nu e nevoie sa isi miste buzele, pentru ca privirea ei ma face sa inteleg totul", imi spune Cristi.

Gabriel Garcia Marquez in "Dragoste in vremea holerei" descria doi indragostiti care se privesc unul pe celalalt pentru prima oara: "...fata si-a ridicat privirea pentru a vedea cine trece prin dreptul ferestrei si acea privire intamplatoare a fost inceputul unui cataclism de dragoste..." Si inclin sa cred ca are dreptate pentru ca uneori nu este nevoie decat de o fractiune de secunda pentru a evalua gradul de atractivitate al unei persoane, iar prima impresie este de durata.

In cartea "Anatomia iubirii", Helen Fisher spune ca acel contact vizual activeaza o parte primitiva a creierului nostru care stimuleaza una sau doua emotii elementare - apropierea sau retragerea. Razvan imi spune ca pentru el, ochii sunt cei mai importanti la o femeie, cel putin in prima faza: "Daca nu starnesc in mine o emotie, o dorinta, fie ea si de a merge la o piesa de teatru impreuna, nu pot continua relatia respectiva. Consider ca o privire face cat o mie de cuvinte".



Un trup acoperit este mai excitant

Acoperit si nu prea, daca e sa ne luam dupa un studiu potrivit caruia barbatii sunt atrasi de femeiele care dezgolesc doar 40% din trup. Cand barbatilor le place ceea ce vad, stimulii hormonali eliberati in creier pot ingreuna foarte mult incercarea acestota de a se concentra la altceva, iar asta ar putea explica multe, nu-i asa?

Este stiut faptul ca femeile egiptene erau cunoscute pentru seductia pe care o "starneau" de sub voalurile translucide care de-abia le acopereau si mangaiau trupurile aproape goale. Trebuie sa ii lasi pe barbati sa apeleze la imaginatie, pentru ca daca le oferi totul pe tava, unde mai este misterul?

Aceasta este si parerea lui Marius: "O femeie mai mult goala decat imbracata nu trezeste in mine decat repulsie. Ador sa o dezbrac din priviri si apoi sa trec la fapte. Prefer femeile imbracate, care reusesc sa ma 'aprinda' tocmai prin acest lucru, ca sunt acoperite. Prefer provocarile si nimic care mi se da 'de-a gata'".

"Parul tau ma ravaseste"

Este o replica pe care Alina a auzit-o prima oara de la iubitul ei. "Parul meu era scurt, foarte scurt, iar lui i-a placut foarte mult. Acum il am lung, vopsit roscat, cu bucle mari si imi spune ca sunt foarte senzuala, mai ales cand mi-l prind si las, neglijent, cateva bucle sa imi mangaie urechile. Este pur si simplu innebunit cand ma vede asa", se destainuie Alina.

Parul ciufulit, vopsit, ras, rasucit sau coafat poate trezi dorinte nebanuite. "Imi place cand vad o femeie care isi atinge parul atunci cand vorbeste. Mi se pare un gest incredibil de sexi", este parerea lui Alin.

Intr-o carte intitulata "Sexul si costumele", Anne Holander spunea ca parul sugereaza libertatea si virilitatea, atat la femei cat si la barbati. Imaginea Mariei Magdalena, care de fiecare data este infatisata cu plete "tumultoase" este descrisa ca fiind "o invitatie deschisa la sex".


Urechile acoperite

In aceasta vara am citit cateva carti scrise de autorul japonez Haruki Murakami, in care personajele masculine au o obsesie pentru urechile femeilor.

De exemplu, in "Dans, dans, dans" personajul principal chiar se indragosteste de Kiki, "un fotomodel de urechi", pentru aceasta parte a corpului foarte intima. Tin minte ca o ruga sa isi acopere urechile atunci cand iesea in public si sa si le descopere numai atunci cand erau doar ei doi...

E drept ca aceasta parte a corpului poate fi foarte excitanta atat pentru posesor, cat si pentru cel care le priveste sau atinge. Parca vorbele dulci sunt mai dulci atunci cand sunt soptite acolo... "Imi place sa le privesc, sa le mangai, sa le sarut usor, sa simt respiratia si sa aud geamatul aproape stins atunci cand ii dezmierd urechile. Este un ritual pe care il urmez in fiecare dimineata atunci cand sunt in pat cu iubita mea. Urechile mi se par cele mai intimite parti ale corpului unei femei", imi spune Ciprian.

Interesant este faptul ca "odinioara, urechea femeii era considerata o imitatie aproape obscena a organelor sale sexuale - imita foarte bine labiile", dupa cum spune Michael Sims in "Buricul lui Adam", un studiu asupra istoriei culturale a trupului.

Parfumul trezeste dorinta

O aroma iti poate induce o anumita emotie, cum i se intampla Roxanei atunci cand simte miros de vanilie: "As putea avea orgasm instant. Acest miros este ravasitor pentru mine si de aceea este de preferat sa il simt in spatii cat mai intime".

Lui Florin ii place cum miroase pielea iubitei lui: "Miroase a copil proaspat imbaiat, o adulmec in fiecare dimineata si seara si tot ii simt mirosul, indiferent cu ce parfum se da. Nu ma satur niciodata de el".

O serie de cercetatori din Chicago au initiat un studiu despre efectul diferitelor arome asupra excitatiei la barbati, masurandu-le circulatia sangelui cu un manometru mai mic (falometru) atasat de penis. Se pare ca mirosul de scortisoara a avut un efect incredibil... Intr-un alt studiu, combinatia de lavanda, scortisoara, nucsoara si ghimbir a avut un efect asemanator, dar si un amestec de suc din lemn-dulce si gogosi, placinta cu dovleac si gogosi, floricele cu unt, aroma de portocale si mosc. Explicatia? Este posibil ca mirosurile de mancare sa dea barbatilor o stare de confort, in timp ce levantica este foarte eficienta pentru reducerea anxietatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu