luni, 1 martie 2010

Invata sa traiesti cu ridurile tale!
In conditiile in care cel putin jumatate din productia de produse cosmetice din lume are drept scop combaterea, ameliorarea si indepartarea ridurilor, se poate trage concluzia ca sunt un pericol. Asa este oare?

Primele riduri apar in jurul varstei de 25 de ani. Sunt ridurile de expresie care sustin si dau mimica fetei. Pe la 30 de ani acestea se accentueaza si apar si ridurile fine din jurul ochilor, din jurul gurii. Sunt semnul ca timpul a trecut, spun unii. Altii le privesc ca efect a ceea ce esti: mama, sotie, profesor, medic, om de arta, inginer, comerciant, femeie, amanta, iubita, prietena sau colega. Toate acestea si inca multe altele se vad pe fata ta.

Trebuia sa accepti ca timpul nu sta in loc si ca, mai devreme sau mai tarziu, vor aparea riduri si pe fata ta.
Nu poti accepta ideea? Nu este cazul sa dramatizezi, pentru ca exista si o parte buna a lucrurilor.


Botox - toxina tineretii

In 2000, toxina botulinica a intrat in forta in industria cosmetica. Efectul de relaxare musculara pe care aceasta il produce determina atenuarea ridurilor de expresie. Se poate spune ca prin Botox si prin toate celelalte metode - chirurgie estetica, mai ales - a inceput un adevarat razboi impotriva ridurilor. Despre aceasta poti citi mai multe aici.


Asuma-ti ridurile!

In ridurile tale din jurul gurii stau toate zambetele, in ridurile de pe frunte sunt gandurile, iar in cele din dreptul ochilor, tot ceea ce ai vazut. Pielea ta vorbeste despre tine!. Renunti la toate acestea?

Actrita Courtney Cox declara ca prefera ridurile si mai putin injectiile cu Botox. Cox sustine ca este mandra de maturitatea ei si ca prefera o fata naturala, nu o masca inghetata. "Am facut si eu injectii cu Botox. M-a convins un medic. Mi-a spus "Hai sa o facem, aici, aici si poate si aici!" si arata cu degetul pe fruntea mea si in dreptul ochilor. Si am facut acele injectii. Pot sa va spun ca a fost oribil. Parca nu mai era fata mea. Nu puteam sa-mi manifest enervarea ori supararea. Parca nici nu puteam sa mai rad. Oricum, cert este ca aveam sentimentul ca nu imi puteam controla muschii fetei", a povestit Courtney Cox, pentru Marie-Claire.
Actrita a mai spus ca sotul sau o iubeste si o admira cu tot cu cele cateva riduri. "Prefer sa lupt impotriva lor pe alte cai, dar sa las natura sa-si urmeze cursul. In fond, aceste riduri sunt ale mele. De ce nu le-as pastra, in conditiile in care eu ma simt bine in pielea mea", a mai spus Cox.

Acelasi punct de vedere il are si Cindy Crawford, care are 43 de ani, este mama a doi copii si inca considerata una dintre cele mai frumoase femei din lume. Desi a recunoscut ca in trecut a folosit injectiile cu Botox pentru a sterge urmele lasate de timp, Cindy a afirmat ca a renuntat de zece ani la orice fel de tratament chimic. Mai mult, ea a spus ca nu este de acord cu femeile care apeleaza la chirurgia estetica, pentru ca in final femeile au un aer artificial si sintetic: "Daca am apela toate la chirurgie estetica, am ajunge sa semanam intre noi, ne-am pierde ceea ce ne particularizeaza, am fi ptrcum niste papusi de cauciuc".


Cum te adaptezi?

Nu trebuie sa te minti si sa afirmi ca tie nu iti este frica de riduri. Poti sa spui insa ca le accepti pentru ca te simti oricum bine in pielea ta.

Daca este ingrijita, pielea poate fi frumoasa la orice varsta, pentru ca ea "traieste" in ritm cu tine. Si oricum, tineretea este, mai mult decat orice, o chestiune care tine de starea de spirit.

Ridurile sunt expresia maturitatii tale, sunt dovada experientei de viata, a reusitelor si a esecurilor tale, iar de pe urma lor ar trebuie sa castigi incredere in tine. O celebra actrita, Sophie Marceau, in varsta de 43 de ani, dovedeste prin farmecul ei ca a fi frumoasa si seducatoare este ceva care nu are nicio lagatura cu varsta pe care fata ta o arata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu